Dag 7 -25 jul

25 juli 2022 - Campbell River, Canada

Vandaag weer een reisdag. Eindbestemming  Campbell River, eigenlijk een tussenstop voor Telegraph Cove waar we morgen verder naar rijden.

Wederom lekker op tijd opgestaan zodat we mooi op tijd aan de rijdag konden beginnen. Een deel was dezelfde route als waarover we gekomen waren, de uitzichten waren echter niet minder indrukwekkend.

Onderweg gestopt voor een pauze, maakt eigenlijk niet uit waar, alles is mooi, maar toevallig was dit wel een hele mooie plek aan een riviertje met een paar mooie watervallen.

Doorgereden met hier en daar nog een paar stops, chauffeur wissels en lunch. We kozen er voor om de 19A langs de kust omhoog te rijden en niet de snellere 19, dus rond 15.30 kwamen we aan bij ons hotel. Na even geacclimatiseerd te zijn (we doen gezellig met jullie mee met 30graden), zijn we op het terras bij ons hotel gaan zitten met uitzicht over het water.

Vanaf daar konden we de nodige wildlife spotten. Een zeehond, en twee Amerikaanse adelaars (Haliaeetus leucocephalus) hielden ons gezelschap. Lang verhaal kort, we besloten er maar meteen een hapje te eten zodat we de ‘deur niet meer uit hoefden’. Nog even voorbereiden op de dag van morgen en waarschijnlijk op tijd naar bed.

1. Jetske:
    26 juli 2022
    Echt heel mooi daar, met al die natuur om je heen! Geniet van het prachtige uitzicht! 🏞🦅😎 En veel plezier met het vervolg van de rit 💫 xx Jet
  2. Mark:
    29 juli 2022