Singapore - update

16 december 2018 - Singapore, Singapore

Even een “korte” update van onze dag in Singapore.

Na om 2.00 een uur lang (allebei) klaarwakker gelegen te hebben (kl*te jetlag), om 8.30 opgestaan en naar het ontbijt gegaan. Een ander restaurant deze keer (ontbijt wordt hier geserveerd in 3(!) verschillende restaurants). Daarna spullen pakken en met de metro (wow, een hele ervaring op zich! Ik wist dat het hier netjes en schoon is, maar dit slaat echt alles) naar Little India. Wat de naam al doet vermoeden is dit de Indische wijk ;-), druk, heel erg druk! De grootste moskee van Singapore bezocht, daarna wat tempels en markten bezocht, bijzonder!! ‘s Middags gegeten in een foodmarket, tussen de locals (mijn frietjes waren dan weer niet heel local, Andrea was avontuurlijker en had de wonton soep ;-)). Na aangesterkt te zijn (was nodig, het is hier warm en dus vermoeiend) zijn we doorgegaan naar Chinatown. Net zo druk, heel andere belevenis. Ook hier diverse tempels en markten bezocht. Via het zakencentrum (heerlijk rustig, zondag) naar ons hotel gelopen waar we net op tijd binnen waren voor de (nu voor ons bekende) namiddag regenbui. In ons winkelcentrum de avondmaaltijd genuttigd, soep, kip en rijst. Vervolgens net op tijd voor de lasershow die elke avond wordt gegeven voor ons hotel... nog even van Singapore by night genoten vanaf de 57ste verdieping en toen dodelijk vermoeid naar onze kamer gegaan..

Morgen alweer de laatste dag in Singapore, laat in de avond reizen we verder, bestemming Auckland!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade