Singapore

15 december 2018 - Singapore, Singapore

Na een relatief goede maar iets te korte nacht op Schiphol begint onze reis dan eindelijk echt. Inchecken ging soepel en ons vliegtuig stond al klaar bij de gate. De A350, is het geen plaatje (nu weten jullie meteen wie er aan het typen is ;-)). Na een goede vlucht (ok, iets te laat weg, maar geen, weinig turbulentie), zijn we vandaag in Singapore aangekomen. Korte rij voor de douane, onze koffers lagen al op de band, n onze chauffeur kwam net aangelopen, kortom, binnen 1,5 uur nadat we geland waren, kwamen we aan in ons hotel. Omdat onze geboekte kamer nog niet gereed was kregen we een ‘iets’ betere...

We mochten het geen suite noemen, maar als dit geen suite is, dan ben ik benieuwd hoe de suites er hier uitzien ;-)

Na even opgefrist te hebben zijn we aangeschoven aan het ontbijt. Maar meteen het restaurant op de 57 verdieping bezocht. Wat een uitzicht!

Na het ontbijt toch maar ff pitten.. pfff...wij zijn ook geen 18 meer ;-)

In de middag zijn we even lekker wezen zwemmen. Daarna, in de namiddag naar Gardens by the Bay gegaan waar we lekker saté hebben gegeten..

Nu weer terug in onze hotelkamer..nog ff relaxen en dan lekker slapen. Morgen gaan we Singapore echt in.

1. Pa en ma:
    15 december 2018
    Nou dat ziet er wel allemaal wel zeer goed uit ,en dat voor het begin. Ik zou zeggen ga zo door.
    Groetjes.
  2. Yvonne: