Op naar het paradijs

20 december 2018 - Waiheke Island, Nieuw-Zeeland

Vanochtend hebben we Auckland verlaten in de stromende regen. Iets met it’s raining cats and dogs en downpour enzo. Op naar het ferry gebouw aan de Quay’s waar we om 12 uur de ferry namen naar Waiheke met al onze bagage. De overtocht duurde maar 35 min en ook daar stond een chauffeur voor ons klaar, wat een luxe. In een kwartier waren we bij het appartement aan zee.

We zijn wederom in een andere wereld terecht gekomen. Ineens staan we aan het strand, is het hier warmer, met palmen, veel groen, heuvels en een ontzettend lang strand. Oja, en de zon schijnt! En kunnen we biertjes drinken op ons terras in het zonneke. Wat willen we nog meer.

Voordat jullie te jaloers op ons worden, we hebben nog steeds last van de jetlag. Dat wil zeggen: s nachts worden we wakker om vervolgens een paar uur naar het plafon te staren en s middags hebben zo’n dip dat er altijd wel iemands hoofd afgebeten wordt. Oke, oke, ik bijt die van Mark eraf :-p

Om vervolgens een dutje te doen van een uur, wakker te worden en zodra ik me weer mens voel, hebben we het heel gezellig. Dat was dan ook het moment dat we een standwandeling zijn gaan maken, met blote voetjes in het water. Heerlijk! En vervolgens hebben we een hele goeie maaltijd aan het strand. En mochten jullie denken dat ik de enige ben, bij Mark gaat het lichtje ook af en toe uit. ;-) we wisselen elkaar mooi af.

Maar, we krijgen er veel voor terug, zie ook de foto’s van vandaag.

Wat we morgen gaan doen? Uitslapen, wijn proeven en wandelen: we hebben een ‘vrije’ dag, haha. Sounds like a plan!

1. Teun:
    21 december 2018
    Dutje doen, snap ik, na zo een verre standwandeling ;)
  2. Andrea:
    22 december 2018