Dag 12 - 30 jul

30 juli 2022 - Whistler, Canada

Vanochtend lekker ‘pas’ om 7.30 opgestaan (jetlag ligt al een tijdje achter ons). Vervolgens op zoek naar een ontbijtplekje in Whistler. Geen moeilijke opgave, er zijn genoeg mogelijkheden, maar dat maakt het soms ook wel weer lastig. Uiteindelijk besloten om bij een koffietentje wat ontbijt (en koffie 😉) te regelen. Daarna naar een supermarkt om lunch en water in te slaan. We hadden voor het ontbijt al het Visitor’s Centre bezocht en een leuke wandeling uitgezocht.

Terug naar het hotel om ons fysiek (en geestelijk 😉) voor te bereiden.

De tocht ging naar een meertje hier in de buurt, een mooie ‘vriendelijke’ wandeling maar door de oplopende temperaturen toch nog wel pittig. Onderweg uiteraard weer vele mooi uitzichten. Bij het meer aangekomen besloten we, na een korte pauze, om onze route toch wat verder uit te breiden en zijn we naar een meertje verderop gelopen. Mooi route, maar erg warm. Uiteindelijk hebben we ongeveer 10km gelopen, via het olympisch dorp, en waren we rond 15.00 weer terug in het hotel.

Daar konden we even lekker bijkomen op de kamer (airco). Beetje opgefrist (en biertje gedronken) om vervolgens weer het plaatsje in te gaan om een hapje te gaan eten.

Morgen weer een langere rijdag, dan gaan we naar Kamloops (in de buurt van).

1. Jetske:
    31 juli 2022
    Pittig bij deze temperaturen, maar wat os het mooi ook daar zeg! Dat water is zo helder! Dat jullie maar een beetje verkoeling kunnen zoeken 🍻 en in de auto de airco zijn werk goed doet. Veel plezier op jullie volgende stop! 😎💫
  2. Mark:
    1 augustus 2022
    Ja, we hebben het erg zwaar zo met al die 🍻😜😎